piątek, 6 września 2013

Cindy o poranku

Dzisiaj udało mi się dotrzeć na trening. Chwilkę pokicałem na skakance i w ramach rozgrzewki "CINDY" jako 10 min AMRAP (5 x pull-up + 10 x push-up + 15 x air squat). Udało mi się zrobić pełnych 10 rund, z czego jestem całkiem zadowolony. Gdybym próbował wykonać to w 20 minut, raczej nie utrzymałbym tempa. Ale takie 10 minut na rozgrzewkę jest na prawdę w sam raz. Co więcej, gdybym chciał się "zajechać", to mógłbym próbować podkręcić wynik do jakiś 12 rund i prawdopodobnie nie dałbym rady.

Dalej Marcin przygotował dla mnie mały plac zabaw:
- 20 powtórzeń wyciskania sztangi leżąc (80 kg);
- 20 powtórzeń podciągania sztangi do brody (sumo dead lift high pull-up 40 kg);
- 20 x knees to elbows;
- 20 x młot;
- 20 x sit-ups;
- 20 x box jump (60 cm).
Całość x 5 rund :-) Zacząłem zabawę rozsądnie, czyli podzieliłem sobie wyciskanie. Założenie było na 10+10, ale wyszło 10+8+2, później było 9+8+4, a ostatnie trzy serie 9+6+5. Sumo pull- ups rozbiłem w pierwszej serii na pół, a w kolejnych na 8+8+4, knees to elbows dzielone na 12+8 i reszta ciągiem, tylko na skokach na skrzynię robiłem przerwę na tlen w połowie.

Trening sam w sobie bardzo fajny. Trochę mnie zmartwił brak wytrzymałości na wyciskaniu, ale w sumie bałem się po drugiej turze, że będzie jeszcze gorzej, a udało się trzymać już dalej stały poziom. Nie mniej zabrało mi to sporo czasu (42 minuty). Musiałem robić około 30-40 sekundowe przerwy podczas KTE i na boxie. Robiąc wyciskanie też czekałem mniej więcej po 30-40 sekund dzieląc podejścia. Najkrócej odpoczywałem na sumo pull-ups, bo zaledwie kilka sekund. Młot i skłony robiłem w spokojnym tempie i próbowałem wyrównać oddech, także udawało się robić to ciągiem, między ćwiczeniami i rundami też nie odpoczywałem. Nie zmienia to jednak faktu, że ten trening "na poważnie" powinienem był zrobić w jakieś 30-35 minut.

Tym czasem, jak to bywa we wrześniu, pojawił się nowy "plan lekcji" w CCR :-)
Polecam i zachęcam, gdyby się ktoś chciał zmierzyć ze swoimi słabościami- to jedno z cięższych wyzwań zwykle, a tu i wsparcie i zaplecze, żeby to zrobić jest doskonałe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz